sobota, 5 maja 2018

Zwrot zakupionego towaru bez wychodzenia z domu?

Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy.
To ponoć słowa słynnej aktorki Marilyn Monroe i... coś w tym jest. Choć z roku na rok moje podejście do zakupów, szczególnie jeśli chodzi o ubrania, jest coraz bardziej przemyślane i rozsądne. Kiedyś działałam bardziej impulsywnie. No i kupowałam za dużo. Obecnie zwycięża po prostu zdrowy rozsądek oraz... brak miejsca w szafie. ;) Choć dwa razy do roku robię przegląd mojej garderoby i pozbywam się części tym ubrań.

Zdecydowanie częściej kupuję przez Internet. To dla mnie o wiele wygodniejsza opcja. Mogę buszować po sklepach o dowolnej porze, kiedy mam czas, a po wrzuceniu do koszyka kilka razy przeglądnąć jego zawartość, zanim podejmę ostateczną decyzję co do zakupu.

Czasem zdarza mi się jednak kupić coś, co na przykład na zdjęciu na modelce wyglądało super, a potem, kiedy dana rzecz przyszła i ją przymierzyłam, byłam nią rozczarowana. Ale na szczęście mamy możliwość zwrotu zakupionego towaru.

Chcąc zwrócić zakupioną przez Internet rzecz, możemy skorzystać z platformy zwracam.pl. Jest to serwis umożliwiający zwrot praktycznie każdej paczki, czy przesyłki.


Zanim zdecydujemy się zrealizować zwrot towaru zakupionego przez Internet, sprawdźmy, czy nadal mamy taką możliwość. Ustawowo mamy 14 dni na rezygnację z zakupu oraz kolejne 14 dni na zwrot (odesłanie) zakupionego produkty. Niektórzy sprzedawcy jednak indywidualnie wydłużają ten termin.

Potem wypełniamy online formularz zwrotu towaru, jaki znajduje się w serwisie. Jest on prosty w obsłudze i pozwala szybko, sprawnie i naprawdę wygodnie zrealizować zwrot i odesłać paczkę.
Drukujemy dokument, a następnie dołączamy go do zwracanej przesyłki. Za pośrednictwem Zwracam.pl możemy także przesłać bezpośrednio do sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wystarczy tylko zaznaczyć w formularzu odpowiednią opcję).
W serwisie zlecamy także przesyłkę, czyli fizyczny zwrot, nadanie, odesłanie towaru. Wypełniając formularz zwrotu towaru wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję – Zamów kuriera. Innym rozwiązaniem jest nadanie przesyłki w jednym z punktów kurierskich lub punktów Poczty Polskiej.

A Wam zdarza się często zwracać zakupiony towar?

23 komentarze:

  1. Rzadko zwracam towar bo robie przemyslane zakupy ale dobrze wiedzieć o tej platformie. Byc moze kiedys bede korzystala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię zakupów dużo i najczęściej nic nie zwracam :D

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie korzystałam z tej platformy ale wiele razy już zwracałam lub wymieniałam towar kupiony przez internet

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie także kupuje z głową bo ile można? 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarza mi się dosyć czeto wymieniać towar kupiony przez internet. Nie słyszałam wcześniej o istnieniu tej platformy. Zapisuję w ulubionych bo może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zdecydowanie również przeważają zakupy on-line. Na szczęście sporadycznie zwracam zakupiony towar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj kupuje stacjonarnie, bo nie lubie tej calej papierologii przy zwrotach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedzialam, że takie platformy istnieja ;
    )

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, bo ja często boję się kupować internetowo ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie kupuję ciuchów przez internet bo tak jak wspomiałaś, rzeczy na modelce zawsze wyglądają fajnie a już gorzej na nas samych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zwracam raczej zakupionych rzeczy, ale dobrze wiedzieć, że jest taka platforma może kiedyś się przyda

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja praktycznie nic nie zwracam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdarza się, dlatego lubię kupować na Orsay i Zalando, nigdy nie miałam problemów ze zwrotem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem mi się zdarza zwracać zakupiony towar i znajomość takiej platformy na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie zwracanie jest bardzo wygodne. Zawsze można porównać rozmiary i nie czekać w kolejce do przymierzalni

    OdpowiedzUsuń
  16. super post, nie wiedziałam o istnieniu takiej platformy do zwrotu, a tak się składa że muszę zwrócić ubranie bo okazało się nietrafione pod kątem rozmiaru

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo istotna rzecz w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wygodne rozwiązanie! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny wpis, dobrze wiedzieć o tej platformie

    OdpowiedzUsuń
  20. Miejsca zupełnie nie znałam, ale ja w sumie chyba tylko z raz w życiu cokolwiek zwracałam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo rzadko kupuję ubrania przez internet, kosmetyki to co innego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i Waszą obecność u mnie :)