sobota, 20 maja 2017

Kapitan Nauka. Puzzle XXL i Memory na 3 sposoby

Moja Julka jest wielką fanką puzzli, gier oraz różnego typu książeczek z zadaniami i zagadkami.
Bardzo ciekawy wybór ma w swojej ofercie Kapitan Nauka.
Jeśli poszukujecie kreatywnych, rozwijających wyobraźnie oraz aktywność twórczą, prezentów np. na dzień dziecka, to polecam zaglądnąć na ich stronę.
Oferta jest bardzo szeroka i skierowana do dzieci w różnym wieku. Począwszy od maluszków, aż do nastolatków.

Dziś u mnie 3 ciekawe propozycje dla dzieci około 3 letnich:
Puzzle XXL oraz Memory na 3 sposoby.



Układanki składają się z 15 dużych elementów. Wymiar obrazka po ułożeniu to 64 x 48 cm.
Co prawda Julka układa już puzzle nawet i z 70 elementów, ale te bardzo jej się spodobały. Mają piękną grafikę i są świetnie wykonane.
Plac zabaw to autorska grafika Macieja Szymanowicza. Mieszkańcy drzewa natomiast stworzyła Anna Rudak. Obie grafiki zachwycają kolorami i dbałością o szczegóły.

Córka długo i z przyjemnością oglądała złożone już układanki. Przyglądała się zwierzętom oraz opisywała co robią dzieci na placu zabaw.

Duże, trwałe, wykonane z grubej tektury elementy z łatwością dopasuje do siebie nawet już dwulatek. Dzięki dużemu formatowi i niewielkiej liczbie części układanie puzzli sprawi dzieciom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i rozpoznawanie kształtów, a także rozwijając wyobraźnię, spostrzegawczość czy umiejętność koncentracji. A dodatkowo piękne grafiki cieszą oko.


Jest to wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+.
W zależności od wybranego wariantu, gra trenuje pamięć, spostrzegawczość lub refleks, a także ćwiczy motorykę.
2+ Pamięć – jest to najprostsza forma gry, przeznaczona przede wszystkim dla najmłodszych. Ten wariant gry bliski jest klasycznemu memory.
4+ Spostrzegawczość - przewidziany jest teoretycznie dla dzieci od 4. roku życia, ale moja 3 letnia córka spokojnie daje radę.
W tej wersji celem graczy jest nie tylko odkrycie par, ale także wskazanie minimum jednej z trzech różnic między obrazkami.
6+ Refleks – po odsłonięciu pary przez jednego z graczy wszyscy uczestnicy szukają trzech, dwóch lub jednej  różnicy zgodnie z zasadą "kto pierwszy, ten lepszy"!

Karty zostały wykonane z grubej tektury, dzięki czemu wytrzymają wiele emocjonujących rozgrywek! Dzieci z pewnością polubią zabawne, sympatyczne zwierzątka autorstwa Magdaleny Popovics, a gra będzie doskonałą okazją do wspólnego spędzenia czasu w gronie rodzinnym.


5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i Waszą obecność u mnie :)