wtorek, 19 lipca 2016

Ekspresyjna kampania Dolce&Gabbana jesień-zima 2016/2017

Duet Dolce&Gabbana już od dłuższego czasu przyzwyczaił nas do swoich barwnych i pełnych emocji kampanii reklamowych. Zdjęcia są bardzo ekspresyjne, wiele się na nich dzieje.

Poprzednio modelki prezentowały kolekcję w baśniowym lesie, na targu owoców oraz sycylijskiej wisi. Tym razem przechadzają się na ulicach Neapolu.

Zdjęcia mają charakter reportażu. Modelki złapane są w biegu. Z kimś rozmawiają, śmieją się, tańczą z ulicznym grajkiem, wchodzą w kadr niby przypadkiem.
Oglądamy tutaj pełne życia, dynamiczne sceny dziejące się na ulicy wielkiego miasta.

Autorem tej kampanii jest Franco Pagetti. Fotoreporter, który do tej pory niewiele miał wspólnego z modą i specjalizuje się w kadrach wojennych. Robił on zdjęcia m.in. dla magazynu Time, Newsweeka, The New York Times, czy The New Yorker.

Ciekawostką w tej kampanii jest... obecność konkurencji w postaci torby Armani Jeans, którą trzyma w ręce dziewczyna w jeansach (pierwsze zdjęcie - lewy dolny róg).
Czy to zamierzony zabieg, czy przypadek? A może zapowiedź współpracy? Na razie pozostaje to zagadką.

dolce-gabbana-fall-winter-2016-2017-advertisinig-campaign-in-naples
dolce-gabbana-fall-winter-2016-2017-advertisinig-campaign-in-naples
dolce-gabbana-fall-winter-2016-2017-advertisinig-campaign-in-naples
dolce-gabbana-fall-winter-2016-2017-advertisinig-campaign-in-naples
dolce-gabbana-fall-winter-2016-2017-advertisinig-campaign-in-naples
dolce-gabbana-fall-winter-2016-2017-advertisinig-campaign-in-naples

33 komentarze:

  1. Dziękuję za tego posta :) Trochę zaspałam bo czas ucieka, i wydawało mi się , że to dopiero przed chwilą zachwyciłam się ich kampanią na wiosnę-lato, Dziękuję za piękną i inspirującą pobudkę !

    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne !!!! Włosi ... ach te ich pomysły. Super relacja :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak to powinno wyglądać. Takie z życiem dziewczyny a nie jak posągi na wybiegu :P tego typu kampanie i pokaz mody mogę oglądać a na wybiegu takie nudne i jakies smutne/powazne te dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię klasyczny, stary już zapach od Dolce&Gabbana Light Blue.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna na luzie kampania :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite zdjęcia - i takie nietypowe, inne niż w większości kampanii. Fajnie, ze wielka moda wychodzi na ulice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki takiemu zabiegowi wydaje mi się, że pokazanie nowych kolekcji staje się takie bardziej otwarte na większą publikę. Normalnie nie interesuje się modą, nie śledzę tego świata nie interesują mnie wybiegi i inne tego typu rzeczy. A mimo wszystko na takie podejście do tematu bardzo miło i z zaciekawieniem mi się patrzy. Ogromny plus za nadanie takiego charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, na tych zdjęciach aż za dużo się dzieje. ale sesja jest pozytywna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na kampanię, dzięki temu wielka moda wygląda bardzo naturalnie, ale nie traci nic ze swojego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się taki rodzaj pokazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Znacznie bardziej lubię takie właśnie zaprezentowanie ubrań i dodatków, niż klasyczne ujęcia z wybiegów czy ze studia foto. Pozdrawiam i zapraszam gomuummygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam ;)

    girls-love-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kampania, podoba mi się ten rodzaj pokazu, wole je od klasycznych wybiegów ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia a kampania wyróżnia się spośród innych

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kampania, nareszcie wychodzą do ludzi i świetne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, wesoło, z pomysłem....

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na kamapanię. Zwraca uwagę. :)
    A jak tam wybierasz się na ŚDM z rodziną? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na kampanię. Przykuwa uwagę. :)
    A jakb tam wybierasz się na ŚDM z rodziną? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile pozytywnej energii w tej kampanii;) Super to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż ciężko uwierzyć że to kolekcja na jesień i zimę, po zdjęciach ewidentnie widać pełnię lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna kampania. Ciekawe o co chodzi z tą torebką AJ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł na kampanię jest naprawdę świetny, zawsze miło ogląda się zdjęcia uśmiechniętych, pełnych życia ludzi :) Chociaż, przyznam szczerze, same ubrania jakoś do mnie nie przemówiły :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dynamiczna. Podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i Waszą obecność u mnie :)